Expressleverans nästa arbetsdag tillgänglig!
  • Visa priser inkl.moms
  • Visa priser excl. moms
Kontakta oss

Garanti

Vi säljer endast tattoo utrustning av hög kvalitet, så det är högst osannolikt att uppleva några problem med våra leveranser.

I den osannolika händelse att du vill returnera en vara, kan vi erbjuda en komplett 14-dagars pengarna tillbaka garanti på alla produkter, så länge de kommer tillbaka till oss i exakt samma splitternya förseglat tillstånd de kom till dig i, minus leveranskostnader. Detta löfte utesluter tatueringsnålar, tatuering grepp, tips, tuber, färger och andra produkter där reparation eller att återvända produkten inte hanteras av Killer Ink.

Alla gällande produkter som returneras, vilket inte är i ursprungligt skick som de var när de sändes, kan utsättas för en 10% ompackning avgift eller i vissa fall återbetalning kommer att avslås. I sådana fall är det upp till kunden att hämta varorna från oss eller betala för de varor som skall återlämnas till dem.

Alla artiklar som är returnerbara och verkar vara behäftade med fel kan returneras till oss för att undersökas om garantin fortfarande gäller. Om vi kan bekräfta att det föreligger något fel kommer vi att försöka reparera artikeln. Om det inte är möjligt att reparera den tillhandahåller vi en utbytesartikel. Det åligger kunden att packa varor väl så de kommer tillbaka till oss intakt. Vi rekommenderar starkt att du skickar återvändande med en försäkrad, spårbar leveranstjänsten. När paketet har mottagits, kommer den returnerade varan at kontrolleras. Om den returnerade produkten faktiskt har inget fel och har inte riktigt kontrolleras av kunden, kommer det att vara kundens ansvar att samla in varan från oss eller betala en leverans avgift att få den åte leverade.

Om återvändande, är godkänd. Vi återbetalar eller lämna ett tillgodohavande för returfrakten ådragit kunden när vi får en giltig faktura för kundens returkostnader.

Eventuell retur produkter för Stigma-Rotary ®, Cheyenne Hawk, Critical Strömförsörjning och termoskrivare hanteras direkt av respektive företag själva. Detta säkerställer snabbast möjliga teknisk support och felsökning, om ett problem uppstår.

I alla fall, vänligen kontakta oss först för råd om hur du ska gå tillväga.